December!

Hej hej. Nu är det december igen. Minns förra som om det var nyss :) I skolan går man runt och sjunger jullåtar och hårdrepar stämmor och hemma...ja hemma händer inte mycket. Men idag känns det lite juligt faktiskt. Om man glömmer bort den seeeega första halvan av dagen och bara fokuserar på de senaste två timmarna så kan man säga att dagen är mysig. Köpte halvfärdig creme brule och fixade lite hemma. Sen gjorde jag ostkaka med syl. Den står i ugnen nu. Åt nyss en knäckemacka med ädelost på. Mycket av det goda på samma tid. Jajamensan! :) Åh hoppas cremebrulen stelnar snart och kakan snart är klar så ska min njutning fortsätta haha :)
Något som är mindre bra att jag har en läxa, som egentligen inte är så svår, men orkar inte! Är dålig på att plugga på helgen hehe. Får se om jag får något skrivet. :)
Taylor Swift har gjort en ny video till låten Ours! :) Den är annorlunda från hennes andra videos, men ändå bra. Men den finns typ inte på youtube :( bara folk som har filmat från tv:n typ. Men den kom ut igår så får väl vänta några dagar hehe
December betyder förutom julstämmning också en annan viktig sak. Att jag fyller år! Men faktiskt så tycker jag inte det spelar så stor roll som det gjorde förrut. Håller typ på att bli gammal när jag säger så, men orkar inte med all stress inför födelsedagar. Helst vill jag bara göra något mysigt med de bästa som t.ex. fika.
Igår skulle jag kolla igenom en gång till vad jag önskar mig i jul och födelsedag och blev helt utmattad och stressad. Tänk om de köper samma sak? Tänk om de köpt något jag inte vill ha? Finns det något mer jag vill ha? och vad ska jag köpa och när? Ahhh känner hur pulsen stiger även nu så ska inte skriva mer om det och bestämmde min att inte tänka på det tills jag inte är förkyld och seg längre och kan tänka klart :)
Så nu tror jag deserterna kanske kan vara klara. Skrev så länge hehe. Ska kolla! Hoppas :D Kram

Kommentarer
Postat av: syl

Det ska bli mumsigt!

2011-12-03 @ 20:16:40
Postat av: Anonym

Fin blogg Sandra! :) <3 Det ska bli kul att fira din födelsedag! Kram!

2011-12-11 @ 00:58:45
Postat av: San

Vem? Tack! :) Min kompis fixade åt mig <3

2011-12-11 @ 18:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0