Nu har jag fyllt 17 år! :)

Nu äntligen kan jag skriva. Vet det var länge sedan jag skrev, men har inte haft tid. Förigår (16 dec) fyllde jag 17 år! Fick jättefina presenter från alla! Bl.a. Från Syl fick jag Taylor Swifts parfym!!! :D:D:D Och från Karro W fick jaa dvd på Taylors konserter :D Trodde inte jag skulle få nåt av dessa saker eftersom det är svårt att få tag på men, men, mina vänner/syster ger inte upp på en gång! :) Tack! Sedan fick jag en fin tröja, hm-presentkort, bio-presentkort (också från Karro W), och pengar :) Igår var jag hos Karolina M och hon firade sin födelsedag, som är idag! Hon fyllde 20 år! Omg! Och om ett halvt år fyller typ alla mina andra vänner också 20! Fan, bara jag som fortfarande kommer vara tonåring. På onndag får jag lov och jag och min klass ska sjunga för alla i skolan. Bl.a. Fix you och All I want for x-mas. :) Snart är det julafton! Undrar vad jag får i julklapp av alla.
ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0