Ny bloggdesign!

Nu har jag äntligen fixat min blogg! Eller egentligen var det inte jag. Jag sa bara vilka färger och gav årdet haha, men det var min fina kompis Karolina W som fixade den åt mig. Besök gärna hennes blogg lejdykarolajna.blogg.se
så blir hon glad :) Jag var hos henne igår och hon, jag, Sylvia och Elin julbakade. Det var mysigt! :) Vi bakade lussebullar och knäck. Gott! Sen som om inte det vore nog gick vi och käkade kabeb! Uff, vi blev mätta hahah. Sedan kollade vi på biljetter till Coldplays konsert i Stockholms stadio! Skulle vara jättecoolt! Har aldrig varit på konsert! MEN... det är så dyrt! typ 500-800 kr beroende var man står. Men, kanske värt? :) Sen började vi också kolla på biljetter till teater och det är lika dyrt nästan. Ju äldre man blir desto dyrare är det att ha kul hehe. Vore jättemysigt att gå på "A Christmas Carol" på teater, och vet att jag inte är ensam, men ack så dyrt.
Men! Nu på tisdag ska jag ha gå på luciatåg och kommer tjäna ganska mycket! :) Så om alla mina vänner har lust att ge ut lite mycket pengar så kanske vi kan se den :) Kanske...
På fredag fyller jag 17 år! Och ska fira med de bästa, alltså Sylvia, båda Karolinorna, Elin, Patrycja och Sally! :)
Åh! Är så nöjd med bloggdesignen. Tack Karro! :)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: syl

Din blogg ser jättefin ut nu!

2011-12-11 @ 19:03:41
Postat av: Karro

Varsågod ;-) Och det var bara kul! :)

I polecam sie na przyszlosc! ;-)

2011-12-11 @ 21:14:54
URL: http://lejdykarolajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0