Snart Nyår! :)

Hej hej. Dessa dagar, när det är jullov, ska man få vila ut och det kan man säga att jag gör. Nästan för mycket! De senaste dagarna har varit skit seeega och det enda jag gör är äta och sova haha. Igår gjorde jag något som var lite roligare och det var att hjälpa syl med Elins present, en almenacka (tror inte Elin läser detta). Haha. Och det var jag som tvingade Syl göra det igår för egentligen skulle hon plugga men jag hade fan längtat hela dagen för att det var så tråkigt. Idag hoppas jag att vi kan förtsätta med den :D
Imorgon ska jag men Patrycja till Lydia, orkar inte men aja xD På lördag ska vi till Karro W och fira Nyår! Ska fråga henne nu om hon kanske inte kan ladda ned den nya filmen New Years Eve eftersom vi förmodligen inte ska gå på bio de närmaste dagarna. Annars ska vi typ laga mat (på nyåsafton alltså) och chilla sen kolla på fyrverkerierna! :) De är så fina! :D Sen när jag och Syl kommer hem och det inte är försent så ska jag äta Bigos (de flesta som läser min blogg vet vad det är så orkar inte förklara xD), som är en sorts tradition haha :)
Det var det för nu :) Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: syl

bander din apa, tänk om hon läser!!!!!!!!!!



annars, bigos in my <3

2011-12-30 @ 01:02:38
Postat av: Karro

Hon läser min blogg så varför skulle hob inte läsa din? ;-)

2011-12-30 @ 02:08:52
Postat av: sandra

Säger till henne att hon inte får då :) hon har aldrig kommenterat min blogg så trodde inte hon läste :) vet inte ens om hon vet att jag har blogg hehe

2011-12-30 @ 16:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0