Lov

Hej svejs. Har inte skrivit på länge, men känner seriöst inte att det finns något att skriva om.
I lördags var jag, Patrycja, Sylvia och Karro W hos Fadi (en killkompis från skolan) och många fler och hade Halloween fest! Det var awesome! Imorgon ska kanske Patrycja ha fest men hon är inte säker om hon kan. Hoppas hon kan! På lördag ska vi tjejer kanske mysa(= laga middag och se på film)
Har velat köpa pumpa hela veckan! Ska fan göra det snart, för de kommer ta slut annars, ville bara säga hehe
Alltså ush! Dagarna efter en fest suger! Det blir en så stor kontrast. Sedan också att jag måste sitta själv för Sylvia är i skolan och jag har inget busskort. Vill ha en hund som jag kan gå ut med! Eller en kompis går också bra :)
Aja fett tråk! Hatar läsa sånna inlägg och ändå skriver jag sånna -.-
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0