Man misslyckas inte förrän man ger upp!

Har inte skrivit på vääääldigt lång tid, men kände mig seg på lovet och orkade inte skriva och hade lite mycket i skolan förra veckan. Men nu skriver jag, och hoppas jag inte gör lika lång paus!
Under lovet var jag på två "fester" med de bästa och de andra dagarna gjorde jag typ Ingenting! Denna vecka i skolan övar vi mycket på våra låtar på ensemblen för vi ska ha turné hela nästa vecka! :) Det ska bli nervöst, men säkert kul! :D De läxor jag har kvar tills efter turnéveckan är att läsa ut en (bra!) bok, skriva lite om min jul (på engelskan) och plugga till matteprov. Det borde inte vara så jobbigt. Idag höll jag tal. Tillslut! Drog ut på det i typ två veckor för ville inte göra det, men det gick helt okej. Så nu är jag glad att jag har gjort det och kan glömma den läxan. Talet handlade om att följa sina drömmar och att man inte ska ge upp och att "man misslyckas inte förrän man ger upp" (vilket jag hörde av en tjej, som jag tycket lät smart (måttot alltså)). Och sedan på slutet skrev jag "Och vem vet?, vi kanske ses på röda mattan någon dag" Hihi
Nu ska jag nog lyssna lite på mina ensemblelåtar och en jättefin låt av Rascal Flatts som heter I won´t let go.
Ps. Sylvia är nog lite sur på mig för att jag drog ut hennes usb från datorn och råkade raderade några bilder. Jag förstår henne...

Kommentarer
Postat av: syl

Lite sur?

2011-11-16 @ 14:28:32
Postat av: San

Okej...mycket :) men du slog mig inte xD

2011-11-17 @ 12:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0