Lite onödig fakta

Både igår och idag var Sylvia, Karro och jag och simmade. Det kändes skönt. Inte bara för att man rör på sig och typ blir smalare (vilket man inte blir efter två gånger), men också därför att man känner en utveckling redan efter första gången! Igår simmade jag 800 meter med en paus och idag simmade jag 1000 meter utan paus! :D Det kan också bero på att jag åt en macka precis innan så den kunde ge mig mer energi, men vet inte. Är stolt iallafall. Imorgon har jag bara idrott i skolan. :) Så slutar 12. Får se om jag simmar då. :) Vi får nämligen arbeta själva på lektionerna, men vet inte om min lärare har planerat något till nästa lektion så måste kolla upp det :)
Min kompis bad mig nyss hjälpa henne med hennes egenskrivna låt. Att jag ska spela piano eller något. Åh, vill så gärna spela in en skiva. Gärna med henne, som heter Patrycja <3 Vad ska jag göra utan dig när jag går i trean? (Hon tar studenten på sommaren) Hoppas hon får bra betyg och ett bra jobb!
Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0