Nörd

Jag tycker att det fullständigt okej att vara nörd och tyckte om min kompis Karolina W:s senast inlägg om hur mycket hon gillar en serie! Så som hon är nörd av det är jag NÖRD av Taylor Swift och har typ sett måååånga videos på youtube och kan typ alla hennes låtar (som blir typ 50+). Jag har så att jag fastnar. Jag fastnar vid artister, mat (tar typ alltid samma sak på t.ex. mcdonald´s), vänner (har få som jag alltid är med). Ja, säkert mer saker, men kommmer inte på just nu. Med artister så är det så att jag bara haft två idoler i mitt liv. Innan var jag beroende av Miley Cyrus :) Det känns som Taylor fyller en lucka i min själ. Innan jag hade en idol så kändes det typ som något fattades och jag försökte få mig att gilla någon artist och en stund lyssnade jag på Whitney Huston, men det blev aldrig denna "obsession" som nu. Så som vissa (en nära person :)) säger att de ska visa Harry Potter för sina barn ska jag visa Mileys och Taylors låtar för mina barn, och det får mig att längta och jag är nyfiken på deras tankar om musiken! :D
Lite sådär tråkig info: Har orientering imorgon -.- Vore kul att se en älg xD

Kommentarer
Postat av: syl

Vad fint du skriver om Taylor! Men jag tror nog inte att du skulle vilja träffa en älg, det kan ju sluta dåligt! De är farliga

2011-10-09 @ 23:29:43
Postat av: San

Tack! :D Det gör mig glad att dy tycker :) Hehe vet, ville bara vara lite rolig. Såg ingen älg :)

2011-10-10 @ 22:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0