The outside

Sitter här i köket med Sylvia och försöker verkligen vara tyst. Hon pluggar och jag, ja...skriver blogg :) Det är så svårt att bara sluta sjunga. Min syster och mamma säger att jag ska vara tyst hehe, och halsläkaren tycker säkert att jag ska spara på rösten, men vad ska man göra när man bara inte kan sluta sjunga? Det är som att be Sylvia sluta argumentera eller mamma att sluta tjata. Det går bara inte, och det kanske är irriterande, men då får de också bättre på sig.
Nästa onsdag har jag vandring. Neeej! Och jag som skulle till ryggläkarn (mamma tjatar (som vanligt) att jag måste sträcka på mig). Det får bli en annan dag.
Jsg har inte hunnit nämna det, men alla som träffat mig minst en gång borde veta att jag älskar djur, speciellt hundar och har länge velat jobba på hunddagis, men är så dålig på att sköta vissa saker. Det är redan ganska mycket så jag orkar aldrig riktigt leta efter hunddagiset som inte ens har en internetsida. Eller så kan inte jag hitta den. Skulle vara typiskt mig -.-
Imorgon ska jag till "Farsta strand kabare". Från och med nu ska jag kalla det för Lydia (ägaren typ). Mycket kortare. :) Nästa helg ska jag med Patrycja till Fadi, en killkompis från skolan, som ska ha Halloween party. Men vet inte riktigt om det blir fredag eller lördag. Vet iallafall att jag vill ha Halloween party med mina bästa vänner också! Vi får bestämma någon dag! :D
Detta inlägg blev ganska långt, men det var ju ett tag sen jag skrev så hoppas det är okej.
Ha det så bra :)
Ps. rubriken är en låt som sitter i mitt huvud, men får inte sjunga :/ hehe. Låten är sjungen av Taylor såklart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0