Vet inte

En vän bad mig skriva ett inlägg, men vad ska jag skriva om. Eller jo, det finns en sak, men en annan vän bad mig att inte skriva så mycket om Taylor Swift, men vad ska jag göra?... Det går inte! :D Måste bara berätta att från tio-ett (på kvällen) ska jag kolla på livestream på Taylors facebooksida. Hon ska typ köpa sin parfym, Wonderstruck (som jag vill ha!) i en affär i New York, och fans får ta bilder med henne! Varför bor jag inte i New York? :( Orättvist. Fick det som en inbjudan på evenemann. Man bara..Klart jag kommer!..eller inte. Men ska alltså kolla på det live på datorn istället. :)
Ananrs då, vad har hänt? I måndags hade vi orienteringsdag och jag och två klasskompisar letade efter en kontroll i typ en halvtimme! Men tillslut hittade vi den. Eller snarare sagt jag. Jag hittade alla kontroller (stolt). Idag försov jag mig och missade första lektionen -.- Och imorgon missar jag en lektion för ska till stan till någon läkare. Berättar mer när jag vet mer. Aja, hoppas ni är nöjda nu! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: syl

Måste ha varit kul för dem som fick träffa henne!

2011-10-16 @ 21:55:30
Postat av: San

Ja!!!!! :D

2011-10-17 @ 10:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0