Långt inlägg om mitt lov och sånt

Hej hej. Vet det var länge sedan jag skrev men hade påsklov och hade inte lust att skriva utan vilade hela lovet! :D Hade inga läxor och sånt så det gick bra :)
Under lovet hann jag vara lite hos pappa, sen på påskhelgen, på lördagen så var vi (jag och Syl) i kyran med Patte :) En polsk tradition. På söndag vilade jag och på måndagen åkte jag till patte och färgade hennes hår och åt massa godis :) Hennes hår blev fint! Det ser så naturligt och fräscht ut! På tisdagen åkte vi med Syl, Patte, Karro W, Fadi, och några till och kollade på The Hunger Games! Fan var jag och Syl hade längtat! :D Älskar bokserien och ligger nu på sista boken (av tre). I onsdags träffade jag Sally! Vi ses bara när det är lov typ tyvärr, men snart är det sommarlov och då kanske vi kan ses mer :) I torsdags kom Patte till mig och Karro och hon träffades för första gången sen Karro kom hem från Serbien :) I fredags åkte jag och Syl (syl från skolan) till Skogås och åt pizza med Patte, Fadi, Mel och Max :) Max är med på Fadis konsert om ni undrar :) I lördags åkte jag med Patte till Lidia och igår viiiilade jag :D Förutom när mamma ville att jag skulle damsuga, men det tog inte så långt tid!
Oj vad mycket jag var med Patte under lover känner jag xD
Idag är det slut på lovet och jag ska försöka att inte äta sött tills jag vet inte. Iallafall en månad vill jag försöka. Och jag cyklade till Ica maxi idag. Det kanske inte låter så jobbigt, och det var det inte, dit. Men tillbaka var det skitjobbigt! Dog typ när jag kom hem. Alltså min kondition är inte bra kan jag säga hahah. Men jag gjorde fel för när jag kom fram till Ica Maxi så var jag inte så trött, men ville se vad som fanns så gick in dit. Sen när jag skulle cykla igen var det skitjobbigt. Varför är det alltid så jobbigt att börja om efter att man har vilat en stund? Kan fatta varför bittest är så jobbigt! Jag vill verkligen inte ha det på idrotten! Ska skolka då hehe.
Det blev ett långt inlägg, som alltid när jag inte skrivit på länge.
Aja Ha Det Bra!
Ps! Syl frostade av (heter det så?) frysen i helgen så äntligen kan man se vad som finns i den! Den är typ tom :D Ja, jag är glad, för vårt hus blir bara mindre och mindre fyllt med onödiga saker :) Next stop alla fulla lådor i alla rum :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Biptest* Hatar det så mycket så jag skriver fel

2012-04-16 @ 15:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0