Long Live!

Hej hej. Sitter här och lyssnar på Taylor Swifts live-skiva. :)
Annars då. Hade låtsas nationella skrivtliga igår. Ugh! Hoppas jag får godkänt. Är inte bra på sånt. Senare på dagen på rörlig bild blev vi indelade i grupper och vi skulle typ intervjua folk på stan (ja ja Handen blev det såklart), om något aktuellt och min grupp bestämde att fråga folk vad de tycker om semeldagen. Hahah det var roligt. En man från Turkiet gick med på att vi ställde några frågor och gjorde på en gång reklam för sina böcker. Han sa också att han har jobbat på Fredrika Bremer. Lite coolt, kanske läser någon av böcker någon dag. Sen när han blir känd kommer jag ta fram klippet som vi gjorde haha.
Snart lov! Juste skulle få med en sak till! Jacob Ståhlberg ville att jag skulle skriva om honom i min blogg så nu är hans önskan. Adda gärna honom som vän på fb, han är en skön snubbe! xD :) http://www.facebook.com/profile.php?id=568608701&ref=ts (hans status)
Ps. Åh borde inte skriva inlägg samtidigt som jag lyssnar på musik. I bakgrunden hör man skrikande fans och som Taylor tycker jag att det är ett fint ljud! :D Man blir så glad. Lyssna bara på denna låt. Älskar den, gråter typ glädjetårar innombords. Så fin gemenskap mellan Taylor och hennes Swifties. I´m a Swiftie! <3 Får rysningar! Min favoritlåt just nu! One day we will be remembered!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0