Ett steg i taget

Hej. Ville bara säga att jag känner mig väldigt deprimerad just nu. Grejen är den att jag bara har EN sak jag vill göra i livet egentligen för att känna mig lycklig. Och det är att vara artist! Jag brukar tänka på det varje dag och deppigheten kommer med vågor, då jag inser hur jävla svårt det egentligen är. Det kallas ju en "dröm" av en anledning och det därför att det är något vi inte har ännu som är svårt att nå. Så jag vet att man måste kämpa. En annan känsla jag har vääälidigt ofta är förvirring. Eftersom jag typ inte har en egen vilja (då mamma ofta bestämmer eller jag bara inte orkar bestämma själv) så blir jag ibland osäker om jag verkligen vill allt detta. Pallar jag all media? Och papparazzis? Nej tack! (nu tänker jag som om jag skulle vara känd). Skulle min röst palla med intervjuer och typ konseter varje dag? Knappast. Bara om jag övar mycket. Det gör jag ju inte. Är så lat. Vill jag verkligen detta? Jag vet inte, men just nu känns det som det ända jag skulle vilja göra i mitt liv.
Ska föröka hitta motivation och verkligen försöka. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Patrycja :)

Hej Sandra! Jag tycker du ska satsa på ''sångkarriären'' alltså jag menar att bli artist, tror du det är alla artister som inte har ork i rösten med alla konserter? Tyvärr är det så att orkheten med rösten drabbar alla sångare och oavsett om du har stark röst. Tänk dig som mig jag hade verkligen en jätte stark röst just nu p.g.a allt detta är min röst helt cp. Jag har sjungit mycket, på fel sätt men också drabbades av en allvarlig halsinfektion. Och all media kan vara jobbig men man skiter i det och gör det man känner sig lyckligaste av. Jag älskar själv musik. Jag vill själv bli artist men jag tror jag aldrig kommer kunna träna min röst p.g.a det här okända grejen jag har.. -.-' I'm confused too. And do what your heart is saying to you :) I belive in you! <3 HA det bäst och kämpa så når man ditt man vill! :) <3 Det lönar sig alltid i slut endan!

2012-02-08 @ 22:29:56
URL: http://paatryycjja.devote.se
Postat av: Sandra

Nawww! Patte du gör mig fan tårögd! <3 JAG tror på DIG! :D

Jag tror du kan klara det. Om jag skulle göra det skulle du lätt göra det!

2012-02-08 @ 22:33:12
Postat av: Patrycja

aaaw själv! Jag vill också bli artist! <3 vi kommer lyckas med det någon gång! Vi måste börja spela in låtar våra covers och lägga ut på youtube :) man blir känd så. Man kan i alla fall testa. Kg tänkte skapa en hemma studio, en liten :) <3

2012-02-09 @ 10:03:09
URL: http://paatryycjja.devote.se
Postat av: Sandra

heheh vad kul! Hur mycket kostar det? Då kommer jag komma till dig varje dag xD Jag vill spela in en skiva! :D

2012-02-09 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0