Lite fakta om mig

Åh min kompis Karolina (Lejdykarolajna.blogg.se) gjorde ett inlägg där hon svarade på massa frågor och jag tyckte frågorna var intressanta så ville också svara på dem. Hoppas hon inte blir allt för sur hehe
Vilken svordom använder du mest? Jävla skit, cp (vet att det är elakt, men när man svär så tänker man inte så mycket på vad man säger) Men svär typ aldrig utanför hemmet hehe

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Oftast tjugo i nio eller tio. Jag gillar att sova så sätter den på så sent som möjligt (vilket kanske är obvious)

Var köper du dina matvaror ifrån? Ica. BÄSTA affären! Har man tråkigt kan man hänga i Ica!

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nej. Jag vill kunna se på bilder och minnas hur det var. Inte se på bilder och minnas hur det var att ta den. Sen om jag blir fin på bilden spelar ingen roll. Då behöver man inte publicera den på fb.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Onödiga saker. Dyra glassar, fina prylar, cdskivor. Därför går jag typ aldrig runt med pengar för skulle ge ut de så lätt. Men en resa skulle inte vara så dålig och det tycker jag inte är något onödigt.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Vet inte. Tror inte det.

När var senast någon stötte på dig? Aldrig... Jo en tolvåring som sa att jag var söt, på fb.

Vad åt du till middag senast? Wok. Vad annars?

Kan du vissla? Nej! :( Kan vissla en ton

Tittade du på tecknat när du var liten? Hahah, allt! Älskar alla tecknade filmer!

Äger du några popband t-shirts?
Nej. Om det fanns i Sverige skulle jag köpa en tröja med Taylor! ( nu är inte Taylor ett band men aja). Men vet inte om jag skulle bära den i skolan. Lite pinsamt.

När flög du senast?
Juli. Från Polen <3 Ska dit snart igen. Och hoppas att jag får åka dit på sommaren också!

Pratar du några andra språk? Polska, engelska. Vill kunna franska, men kan tyvärr bara någora meningar. Glömt bort så mycket. Förstår serbiska och lite andra slaviska språk, men inte ryska alls. 

Har du gråtit offentligt?
Ja, en gång i matsalen i ettan. men gick där ifrån ganska snabbt. Tror inte någon minns hehe. grät framför Patrycja och Fadi inte så länge sedan, men de är ju mina vänner så det räknas inte

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Nej. Palla med sånt. Man kan ha låtsastatueringar som tvättas bort. De är mycket coolare

Vad har du med dig in på bion? Sånadär snacks, som de säljer typ bacon eller soourcreme smak. eller godis. Lakritsssss! Och dricka såklart

Vad har du för väder? Mörkt. Natt typ. Lite kyligt tror jag.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Är menar du? Musik i alla former förutom ensamble som är tråkigt, fast nu har vi jazztema som är ganska roligt faktiskt. Matte är avslappnande. Svenska, när det gäller grammatik. Det är jag bra på. Vet gillar sånt folk hatar, men själv hatar jag t.ex. att skriva uppsatser och sånt skit. Gillar även religion och biologi, men kommer ha det i trean.

När sov du senast på golvet? Aldrig. Sover på en säng. Mycket mjukare. Testa vett ja!


Vilken är din favorit drink? Ska jag skita i den frågan? Ja

Gillar du din boendesituation? Helt okej, men skulle vilja få bestämma mer om inredningen. Min mamma och jag har inte samma stil

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8, men helst 10 :)

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej. När min dag är det blir jag sur att jag inte får vila och jag är inte sur varje dag, så nej

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej.

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18! Yeah Man! Omg seriöst! Va?!

Tror du på liv på andra planeter? Vet inte. Skulle vilja göra det. Verkar coolt. Varför har ingen gjort en film om det? Många skulle kolla

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Om det t.ex. är ett prov jag inte ser fram emot så brukar jag tänka(dagen innan)  "om 24 timmar kommer du redan ha gjort provet". Jag har inte så stor press på mig själv, vilket kanske är dåligt på ett sätt, men jag blir iallafall inte besvärad. 

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Tror det. Efter tio considerations.

Tycker du om att krama folk? Jag har inget emot att få kramar, men vet inte, har aldrig varit en kram-person, så folk kan tro att jag inte gillar det, men det gör väl alla egentligen. eller?

Äger du en digitalkamera? Ja, tillsammans med min syster som vi fick från min kusin i sommras :) <3

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Räknas tjorven som kändis? xD hhaahah Om det gäller uteende minns jag inte, men en tjej i min klass tycker jag låter mycket som Taylor Swift (efter att gå på kör blir man väl bra på att härma) och en lärare tyckte jag lät som Nina Persson från the Cardigans.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja lite, men mer jobbigt när någon inte svara på sms!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, men jag tycker att det produceras onödigt mycket kött som sen slängs :'( Lagom är bra. Men skulle aldrig kunna döda ett djur! Fattar inte hur man kan vara slaktare...

Är du mörkrädd? JA! Eller det är inte bara mörker. Att vara ensam i ett hus tycker jag är skitläskigt, men mest på natten när det är mörkt. En mardöm som jag skulle ha är ( som en i McFly gjorde) att sitta ensam i ett stort rum och det skulle vara aldeles mörkt. Skulle bajsa på mig. Hellre i en kista än ett stort mörkt rum!

Tre saker du alltid har med dig? Mobil, nyklar och min jacka. Har inte så många prylar. Hatar att ha fulla fickor.

Ps. Vet inte varför sidan är lila. Vet inte hur man ändrar det. Yes, jag och teknik älskar varandra. Not!
Kram :)

Kommentarer
Postat av: DinPatrycja

2012-02-27 @ 01:02:43
URL: http://paatryycjja.devote.se
Postat av: DinPatrycja

Hej! Sandra fint inlägg.. mycket skratt ja fick! Skriv mera inlägg! Kram älskar dig! <3 Din Patrycja!

2012-02-27 @ 01:03:24
URL: http://paatryycjja.devote.se
Postat av: Sandra

Tack! Hehe om vad ska jag skriva? xD haha min Patrycja :)

2012-02-27 @ 19:08:42
Postat av: bodil

men helt ärligt skojar du llr? hur gammal är du? 5 år llr? vem fan vill ha en sån tatuering man kan tvätta bort det har fan små barn! väx upp din tönt!!!

2012-03-06 @ 22:19:52
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0