Hey Hey!

Nu är jag tillbaka från Pologne! Eller jag kom i tisdags natt (4 på natten), men har inte orkat skriva igår. Idag är det fredag och jag ska eller åka till pappa, eller sitta hemma och plugga. För på tisdag har vi sång konsert och jag måste öva stämmorna som jag körar på andras låtar :) Sen har jag både matteprov och engelska test på onsdag. Men sen är det lov! Påsklov :D Jag tror man har ledigt på långfredag så då är inte nästa vecka så lång.
Juste! På lördag (imorgon) är det Earth Hour! 20.30-21.30. Så ska man släcka alla lampor och allt som behöver ström och mysa. Tända ljus kan man göra om man vill och för de som inte överlever med elektronik kan man sitta vid mobilen för den går ju på batteri. En timme går snabbt och man kanske inte sparar så mycket energi, men det är mer en symbol och det är mysigt! Om jag bodde själv och hade lite pengar skulle jag göra sån fest varje år! Att man satt alla vänner och det var släckt! Aja, samma dag är det även kids choice award, där Taylor ska få ett pris för att hon hjälpt människor, men vet inte om jag kan kolla för det är 2 på natten här i detta avlånga land. :/ samma tid fast nästa dag är det academy of country music (acm) där Taylor är nominerad för "Entertainer of the year"! :D Jag hoppas hon vinner :) Men kan nog inte kolla på det för nästa dag är det skola så får kolla nästa dag om hon vann :)
...
Idag hade vi uppspel på jazzlåtarna vi körde på ensemblen och det gick sådär. Helt okej, men tråkigt (för publiken alltså). Två från min grupp saknades så vi körde två istället för tre låtar. Tydligen ska vi inte ha en kvällskonsert, vilket jag tycker är synd för då får inte mina nära se, men aja. Sjöng fly me to the moon ialafall :)
...
Ps. Juste! Taylors dejt på acm är den cansersjuke killen som ni kan läsa lite om här (texten kommer efter bilderna )
http://www.posh24.se/taylor_swift/taylor_swift_bjuder_cancersjuk_pojke_att_bli_hennes_dejt_pa_acm_awards
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Sylvia

din idé om earth hour fest är faktiskt riktigt bra och cool! Tror att det kan vara en riktigt kul grej

2012-03-30 @ 18:23:27
URL: http://sylvia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja. Nästa år

2012-04-01 @ 23:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0