Looooooooooooong time ago

Jag har inte skrivit här på väldigt länge och det vet ni, och anledningen är faktiskt att det hänt så mycket att jag inte vetat var jag ska börja och så orkade jag inte skriva något alls. Eller jag skrev ju ett ganska långt inlägg om One Direction innan sommaren, men sen när jag tröck på publicera så försvann allt! Så jag strejkade mot blogg.se.
Aja. Jag tänkte att jag kan berätta om mitt senaste halvår (xD) i flera, lite kortare, inlägg, men idag ska jag berätta vad som hände igår som gjorde mig såååå sur och ledsen! Niall Horan (min kärlek) hade livestream twitcam och jag skulle absolut kolla! Hade tagit upp sidan och väntade typ 30 min eftersom han var sen p.g.a. trafiken. Och sen när jag ser att han kommer så blir jag såklart jätteglad och stänger av allt annat onödigt och när jag kommer tillbaks till sidan så har musen "stelnat" och jag bara trycker någonstans för att den ska funka igen. Och gissa var jag tröck? På min blogg! Den måste vara cursed eller nåt. Aja, sen kom jag inte in på sidan igen eftersom det var så många som vile komma in. Jag försökte i typ en timme men fick inte se honom igen. 
Så jag är lite bitter än idag, och LEDSEN!
 
Fuck computers!
Och här ska det vara en bild, men har inte varit inne på blogg.se så länge att jag inte fattar hur man gör....
Yes! Fuck computers 
 
:)
 

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Det kanske inte gick bra med twitcamen men hoppas att du får gå på deras konsert!

2012-10-29 @ 21:45:31
URL: http://sylvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0