Är sämst på att komma på rubrik.

Hej! Kände att det var dags att skriva här igen. Idag har jag inte gjort så mycket. I skolan spelade jag in en av mina låtar lite enkelt för att kunna skicka till en annan tjej i min klass så hon vet ungerfär hur den går så hon kan sjunga stämmor. 
 
Efter skolan kom jag hem och pluggade matte för har läxförhör imorgon...
Nu sitter jag bara och lyssnar på musik och chattar med fina människor. Btw Taylors nya video kom ut idag! Jag älskar allt Taylor gör och stödjer henne, men denna video var inte min favorit. Det kändes inte som man kom lika nära henne som med hennes andra videos. Vet inte om ni fattar vad jag menar men aa denna video kändes lite ytlig :p Och även idag var första dagen/ konserten på hennes Red-tour. Ingen slump att det är just den 13:onde ;) (då det är hennes lycko-nummer). 
 
Förlåt om jag skriver tråkiga saker men det är faktiskt min blogg och om det är någonstans jag kan skriva om Taylor är det väl här :p
 
Lyssnar på min låt nu (fett ego) och tänkter att om jag hade min gamla röst kvar skulle jag stå i studion hela tiden, men när ens röst blir sliten PÅ EN GÅNG tappar man mycket intresse....ja jag borde göra min logoped-övningar...imorn he hehe
 
Ha det bra! Kram :) <3

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Nu måste du bara hitta lust för att skriva fler låtar!

2013-03-13 @ 23:23:52
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Matteeeee

snart ere ju dags för en till låt? :D

2013-03-13 @ 23:25:12
URL: http://mattishblattish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0