I´m the last one :)

1: Namn? Sandra
2: Stjärntecken? Skytt
3: 3 Rädslor? Att jag ska bli en ensam gamling i framtiden som ingen besöker, magbakterier, spindlar
4: 3 saker du älskar? Min familj och vänner, Taylor Swift och sol
5: 4 avtändande saker? Dryghet, spyor, hhmmm kommer inte på. Kan tycka att "häng" är fett fult!!!
6: Lärt dig ett nytt språk? Lärde mig några ord på spanska när jag var där :D Men skulle vilja lära mig fransk igen...Har glömt bort så mycket :/ Därför jag ska gå "franska-kurs" efter gymnasiet tror jag :P
7: Bästa vän? Patrycja. Don´t get me wrong. Jag älskar andra men med henne kan jag verkligen vara mig själv
8: Din sexuella läggning? Asså jag har aldrig blivit kär i en tjej...så skulle väl säga straight
9: Din första dejt? Första och än så länge sista. Gungade men en kille på gården bredvid när jag var 12.
10: Hur lång är du? 159 cm -.-
11: Vad saknar du just nu? Maj. Då är det studentskivor, 1D-konsert, kanske resa till Tyskland :D
12: Vilken tid föddes du? 03.10 tror jag :p
13: Favorit färg? Grön :D men rosa är också fint :)
14: Är du kär i någon? Vet inte. Var det men tappar hoppet lite :p
15: Favorit citat? "I don´t think you should wait. I think you should Speak Now" 
16: Favorit plats? Spelar ingen som helst roll sålänge jag är med personer som får mig att bli glad
17: Favorit mat? Pannkaka! :D Eller bigos är fett mysigt (polsk kål-gryta typ)
18: Använder du ironi? Nej, bara ibland :p
19: Vad lyssnar du på just nu? Muse-madness :p random :) Inte Taylor iaf hehe
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? Ansiktet och om de är sociala. 
21: Skostorlek? 37-38
22: Ögonfärg?  Grönbruna :)
23: Hårfärg? Brunt
24: Favoritfärg på kläder? Svart. Och på killar är svart alltid ett säkert kort ;) Jag smälter typ då :D
25: Busringt? Ja, sist var på "fest hos patte" :D Sjöng "Vill ha dig i mörkret hos dig" till personen och den stöngde av xD HAHA 
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? Svarta, med Hello Kitty haha
27: Meningen bakom ditt alias? Mammas kompis dotter hette så och mamma tyckte hon var fin :D Hahah 
28: Favoritfilm? Öh :o Fan vad svårt. "Marley and me" kommer alltid finnas i mitt hjärta :)) <3
29: Hur känner du dig just nu? Glad, men trött och lite stressad inför en lång dag i skolan imorn -.- Och ändå sitter jag och skriver blogg :p
30: Någon du älskar? Min familj och de närmsta som känns som familj 
31: Din relationsstatus? Singel and fucking ready to mingle!
32: Din relation med dina föräldrar? Nära med mamma. Inte så nära med pappa.
33: Favorit högtid? Jul :) Räknas Eurovision? :D 
34: Tatueringar/piercingar du har? Örhängen
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? Inga
36: Anledningen till varför du blev medlem här? Enda stället jag kan skriva så mycket onödig fakta om min själv och sånt :)
37: Hatar du och ditt ex varandra? Har inget ex
38: Får du "Godmorgon" och "Godnatt" sms? Ibland :p Men oftast jag som skriver först haha :) It´s fine! I´m not gonna cry!....BUHU! xD
39: Har du någonsin kysst personen du senast smsade? Nej
40: När höll du senaste handen med någon? Var väl när vi kramades allihopa som jag höll i Mattes lena hand :)
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? 1h ungefär. Om jag inte stressar. 
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? Nej, 5 dagar sen
43: Vart är du just nu? I mitt vardagsrum
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? OM jag blev full, vilket jag inte tror så Sylvia och Karro W, om de nu själva inte var fulla med mig
45: Har du varit på ett bröllop? Ja, min kusins sist :)
46: Bor du med dina föräldrar? Ja, mamma
47: Längtar du till något? Har inte den frågan varit? 
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Nej, men jag brukar lita på folk väldigt lätt...
49: Har du varit underviktig? Nej xD Överviktig dock när jag var liten
50: När kramade du någon senast? Idag :D Karro W och Mattias
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? Gråta. Beroende på vem det var så skulle jag vara mer eller mindre ledsen
52: Finns det någon du litar på men inte borde? Jag litar på alla. Jag är naiv deluxe
53: Något du inte gillar med idag? Lång fucking dag. Kom hem typ halv nio, men det var värt det :) Alltid kul att ha konsert. 
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Är det ens en fråga? Taylor såklart. Skulle gråta förmodligen och om jag hade en hel dag med henne skulle jag aldrig vara tyst för har så mycket att säga till henne <3
55: Vad tänker du på mest? Skulle väl vara texter till bra låtar :) Vet inte annars :p
56: Din konstigaste talang? Har inte testat på länge men förrut kunde jag lära mig nya mobilnummer skitfort utantill. Är väldigt bra på att lära mig säker utantill till minsta detalj men glömmer snabbt bort. Har även bra lokalsinne, men det är väl inte så konstigt? :p
57: Har du några konstiga fobier? tror inte det
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Framför. Även om man blir ful ibland :D
59: Vilken var din senaste lögn? Jag ljuger aldrig. Kan inte ljuga vilken mina kompisar kanske märkt xD
60: Föredrar du att ringa på en telefon eller video chatta? Ringa
61: Tror du på spöken? Inte längre. Eller vet inte..
62: Tror du på magi? Nää
63: Tror du på lycka? Ja
64: Hur är vädret just nu? Kallt. Natt
65: Vilken var den senaste boken du läste? De tre musketörerna
66: Gillar du lukten av bensin? Ja :D
67: Har du några smeknamn? San, Sandrew (typ bara Karro W som säger så)
68: Senaste skadan? Öh, kan man kalla svinkoppor för en skada? För det gör lite ont :/
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Tar aldrig med mig penger någonstans. Men hade jag gjort det hade jag väl gett ut ganska mycket pengar på en och annan bulle/glass
70: Kan du röra din näsa med tungan? Nej
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? Väggarna
72: Favorit djur? Hund, apa och elefant <3 Och katt
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? Chattade med de bästa
74: Vad tror du satans efternamn är? Adolfsson ;)
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Starlight av Taylor :D Eller Long Live! Ryser varje gång!
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? Vara snäll och visa att man bryr sig
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? Vet inte. För trött för att tänka ut nåt
78: Har du varit olyckligt kär? Ja
79: Ditt favorit ord? "Omg"
80: En bra blogg du följer? "Taylorswiftsweden.se" <3
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? Jag skulle sjunga. Min talröst är ful. 
82: Känner du någon som sitter i fängelse? Nej :)
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? En bild på en äng som ska föreställa Kentucky :)
84: Har du haft sex? Nej
85: Har du köpt kondomer? Nej :p
86: Fått IG i ett ämne/kurs? Nej :)
87: Kysst en kille? Nej -.- :(
88: Kysst en tjej? Nej, bara pussat
89: Kysst någon i regnet? Nej
90: Haft ett jobb? Typ inte :o men ska på intervju på ons.
91: Lämnat huset utan plånbok? Varje dag
92: Mobbat någon på internet? Jag mobbas inte!
93: Haft sex offentligt? You wish ;)
94: Rökt? Nej, men passivt ja tyvärr
95: Druckit alkohol? Ja
96: Är du vegetarian/vegan? Nej
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? Dah! Och bara att skriva detta inlägg tar typ 3 timmar -.-
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? På nyårsdagen säkert 
99: Varit utomlands? Ja. Polen, Spanien och England. Sen har jag åkt förbi några länder i Europa men det räknas inte riktigt. 
100: Fått ditt hjärta krossat? Nja, men det har gjort ont och har känns svartsjuka ibland tyvärr :/
 
Sorry om jag var tråkig. För trött för att vara rolig. Detta tog serriöst typ en timme att göra....

Kommentarer
Postat av: syl

Kul att läsa din lista

2013-03-22 @ 00:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0