Pinsamt hehe

file:///Users/sandramorawiecki/Desktop/MOV00205.3gp 
Vet inte hur man lägger upp egna videoklipp, men det blev en länk som ni kan kopiera och klistra in. Videon är ett resultat av hur det kan låta när jag sitter vid pianot. Det gör inget att man inte hör vad jag sjunger om, för måste ändra texten lite, men jag blev ändå ganska nöjd för att va helt från huvudet där och då :D Så lite fel här och där finns :p Vad tycker ni? Skulle det va en låt värd att spela in? Vilket jag aldrig gör xD Måste fan börja spela in serröst! Aja låt mig få veta vad ni tycker :)
 
Ps. Låten är ganska känslig och handlar om att (iallafall för mig) man gillar någon jättemycket och ser en framtid med dem, men så blir det såklart aldrig så tillslut. Man får aldrig se hur det skulle bli eftersom personen inte gillar en tillbaka eller what ever. Låten ska heta Together tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Karolina M

den funkar inte, alltså länken :/

2013-03-01 @ 17:07:09
Postat av: Sandra

Jag tänkte så eftersom man kanske måste ha programmet QuickTime player. Aja får klura vidare :)

2013-03-01 @ 17:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0