Udda inlägg

Hej! Idag fick jag veta att jag har svinkoppor runt munnen -.- Ser så ful ut i det och i skolan kände mig som fantomen på operan som inte får visa sitt ansikte för det är så fult. Haha! Men min snälla lärare Eva sa att det inte syns så mycket :) 
 
Jag har fett fin hy idag! :D Inga finnar. Men såklart är min mun avskräckande så det jämnar väl ut sig -.- kan aldrig vara perfekt haha. 
 
Har fett stor lust att lösa rubikskuben "megamix" som jag fick låna från Matte men måste sova hehe :p Får göra det imorgon.
 
Aja udda inlägg. Förlåt om allt blir en enda stor text. Vet inte hur man gör så det blir stycken. 
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ah! Det blev stycken! :)

2013-03-20 @ 00:01:45
Postat av: sylvia

Hahaha fantomen på operan!

2013-03-20 @ 08:35:47
URL: http://sylvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0